Mindsetup

Ismerj meg minket

2020. március 09. - Istók Nikoletta

A Mindsetup csapataként abban hiszünk, hogy a kiegyensúlyozott, eredményes, önazonos élet nem a kiváltságosok sajátja, ez számodra is elérhető és fenntartható. Segítünk meghallani és követni a belső hangodat, hogy újra elégedett és magabiztos lehess. Azt éljük, amit tanítunk, és azt tanítjuk, amit élünk - ismerd meg a mi történetünk!

 

Iisto_kniki_portre.jpgstók Nikoletta vagyok, transzformációs coach, tréner és kommunikációs szakember.

Tíz évvel ezelőtt, egészen messziről indultam el: két bölcsész diplomával, nyelvtudással telemarketingesként kezdődött az utam, majd a multi világában folytatódott, ahol először éreztem meg, hogy többre vágyom, mint az alkalmazotti lét adta rutinok, szeretnék egyedit, értékeset alkotni. Így vágtam bele munka mellett az újságírásba, majd trénernek, később coachnak tanultam, hogy mára a hivatásom minden tekintetben önazonos legyen velem.

Tipikus Y generációsnak vallom magam, aki számára a kihívásokkal teli útkeresés, a többszöri pályaváltás az élet természetes velejárója, folyamatos tanulással és fokozatosan mélyülő önismerettel fűszerezve. Akárcsak a szakmai pályám, úgy a magánéletem tapasztalásai is megerősítettek abban, hogy minél inkább összhangban működök az értékeimmel és a vágyaimmal, annál kiegyensúlyozottabb, eredményesebb, boldogabb életet élhetek.  

Küldetésem minél többeknek megmutatni, hogy a elégedett mindennapok egyáltalán nem a ritka kivételezettek sajátja, hanem bárki számára elérhetők és fenntarthatók. Segítek, hogy újra kapcsolódni tudj önmagadhoz, és meghalld a belső hangod, ami már most is suttogja neked, hogy merre érdemes továbbmenned az utadon.

 

 hitkoandi_portre.jpgHitkó Andrea vagyok, EQ-fejlesztő tréner, coach és Motivációs Térkép Partner.

Amióta eszemet tudom foglalkoztatnak az emberi kapcsolatok: az, hogy hogyan jöhetünk ki jól egymással és hogyan élhetünk harmóniában. Hiszek abban, hogy minden ember egyedi épp ezért mindenki másképp és mást ad hozzá az egészhez. Hiszem, hogy nincsenek véletlenek: hogy milyen környezetben, milyen feladatot teljesítünk ez mind a választásunk, döntésünk eredménye. Ha ezekkel a választásokkal összhangban élünk, akkor biztosak lehetünk benne, hogy jó úton járunk.

Több, mint 20 éve kezdtem el keresni ezt az utat: elvégeztem a pszichológiát, dolgoztam középvezetőként és idegenvezetőként, közben folyamatosan tanultam iskolapadban is, de azon kívül még többet.

Amikor először tapasztaltam meg, hogy milyen érzés, amikor összhangban élek az értékeimmel, a saját motivációimmal és követem az álmaimat, akkor lettem teljesen biztos abban, hogy megtaláltam a saját utamat, amit azóta is járok.  

Misszióm, hogy ezt az élményt minél többen átéljék. Mert a kiteljesedett, boldog élet hozzávalói ott vannak benned, készen arra, hogy felfedezd őket és velük összhangban a saját utad járd. Minden nap, csillogó szemmel!

Gyere, kapcsolódjunk, és beszéljük meg, Neked mire van szükséged!

A bejegyzés trackback címe:

https://mindsetup.blog.hu/api/trackback/id/tr7315511524
süti beállítások módosítása